Moed betekent angst voelen en toch je hart volgen ; onderweg naar Bangkok

18 maart 2020 - Schiphol, Nederland

December 2019: twee meiden die elkaar nog niet lang en heel goed kenden en er achter kwamen dat ze dezelfde dromen hadden. Beiden niet goed te weten waar we moesten beginnen en beiden een (superlieve) moeder waarvan je eigenlijk niet alleen mag reizen. Binnen 1.5 week hadden we plannen gemaakt en een ticket geboekt naar Thailand. Vanaf dat moment deel je samen iets wat je met niemand anders kunt delen: de voorpret van een reis die onvergetelijk zal gaan worden. Ik kan jullie vertellen: die voorpret was maximaal aanwezig, totdat er onrust ontstond rondom het coronavirus. Toen die onrust afgelopen zondag nog groter werd en Nederland met nieuwe maatregelen kwam moesten wij heel snel schakelen, het was nu of nooit.

En daar zitten we dan, in het vliegtuig onderweg naar Bangkok,  met hele gemengde gevoelens. Binnen 1 dag alles moeten regelen, afscheid moeten nemen en zelf omschakelen dat alles 3 weken eerder zou gaan beginnen. We hebben goed nagedacht over de mogelijke scenario's en serieus overwogen of we wel of niet moesten gaan. Iedereen zal zijn eigen mening en bedenkingen over deze keuze hebben en dat mag ook allemaal, maar wij hebben liever spijt van de dingen die we wel gedaan hebben dan spijt te hebben dat we het niet hebben gedaan. Misschien blijkt deze keuze achteraf niet de goede te zijn maar wij hebben gedaan wat we beiden de afgelopen jaren vaker hebben moeten doen: je hart volgen en voor jezelf kiezen.

Tot snel❤❤❤

1. Elly:
    Wat mooi gezegd !
    Volg je hart inderdaad meiden
    Super veel plezier. Rare tijden inderdaad maar ach ja waar je nu ook bent in de wereld je kan het overal oplopen en dan kan je beter ergens zitten waar het mooi is en minder dicht bevolkt
    Geniet ervan. Proost 🥂 op jullie eerste wijntje in de lucht
  2. Sven Harms:
    18 maart 2020
    Geniet er van toppers mooi verhaal 😘😘
  3. Daniëlle:
    18 maart 2020
    Knap dat jullie ondanks alle (goedbedoelde) meningen en adviezen van anderen toch jullie eigen keuze hebben gemaakt!
    TROTS OP JE! ❤️ énne GENIET! ❤️
    Tot op FaceTime!
    *Fem loopt in ieder geval al de hele dag te shinen met je 🤣 #Frozen-vlecht
  4. Jan en Silvia:
    Heel veel plezier samen en maak er een mooie tijd van. Liefs Jan en Silvia
  5. Anita:
    18 maart 2020
    Lieve meiden wat een mooi en ontroerend verhaal. Wat waren afgelopen paar dagen hectisch. Gaan we wel of gaan we niet.
    Goed dat jullie je EIGEN gevoel hebben gevolgd. Geniet samen en pas goed op elkaar. Dikke kus pap en mam❤
  6. Tiny Oostermeijer:
    18 maart 2020
    Lieve Nancy en Emma, wat een mooi verhaal.
    Hele mooie tijd samen en pas goed op elkaar !!
    Dikke knuffel, Oma Tiny
  7. Daisy:
    19 maart 2020
    Veel plezier en blijf gezond
  8. Jos, Michelle en Maeve:
    19 maart 2020
    Ik hoorde vanmorgen van Daniëlle het hele verhaal.
    Goed dat jullie je eigen weg volgen en jullie dromen na jagen. 🐒
    Heel veel plezier samen.
    Liefs Jos, Michelle en Maeve
  9. Wilna gaarthuis:
    20 maart 2020
    Mooi stukje Nancy en Emma en wat een beslissing geniet ervan en kom met mooie herrinneringen gezond terug
    Liefs Wilna
  10. Wilna gaarthuis:
    20 maart 2020
    Iieve meiden dat was zeker moeilijke beslissing geniet rrvan en kom gezond met mooie herrinneringen weer terug.
    Liefs Wilna Gaarthuis
  11. Marjolein:
    20 maart 2020
    Wat stoer van jullie! Trots op je Nancy!
    Veel plezier en geluk👍
  12. Lida smit:
    Nancy en Emma,
    Je droom waar maken ! wat is er mooier...
    Een heeeeel mooie reis en gezond weer terug met een rugzak vol mooie herinneringen !! Liefs Lida X