Eerste dagen in Thailand

23 maart 2020 - Ao Nang, Thailand

Donderdag zijn we aangekomen in Bangkok, iedereen had het erover dat daar alles dicht zou zijn maar 80% was open. Toch hebben we besloten zo snel mogelijk uit Bangkok vandaan te gaan, mochten ze hier ook een lockdown instellen (is tot nu toe nog geen sprake van) zitten we liever aan het strand dan in de grote stad.

Vrijdagochtend zijn we naar Krabi gevlogen, 1 uur en 10 minuten en we kregen zelfs ontbijt! Vanuit het vliegveld zijn we naar Ao Nang gegaan en eenmaal hier aangekomen kregen we beiden eindelijk een beetje rust. Het is hier zo mooi😍.

Afgelopen dagen lekker gechillt, naar wat strandjes geweest en al verschillende mensen ontmoet. Gister zijn er 2 vrienden van Emma uit Egmond hier gekomen en de komende dagen zullen we samen doorbrengen waarna Emma en ik weer verder zullen reizen.

Het schijnt hier veel rustiger te zijn dan het normaal is vanwege het coronavirus, maar wij weten niet beter, er is evengoed genoeg te doen!

Morgen is Emma haar verjaardag, we gaan een priveboot huren voor de hele dag en verschillende eilandjes en stranden bezoeken, snorkelen en vooral heel erg genieten.

Tot snel❤❤❤

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annemiek:
    23 maart 2020
    Klinkt goed, meiden! Veel plezier en Emma: alvast een heel fijne verjaardag. Eentje die je vast niet zomaar meer vergeet! :-D

Liefs xxx